به یادت دارم گوش میدم hadi

به یادت دارم گوش میدم hadi,nasim

به یادت دارم گوش میدم hadi

خودمو حبس کردم
تلفن دیگر زنگ نزد
فکر میکنم بهش عادت کردم
من در قلبم زخمی دارم
زود باش ، سخت نگیر ، خورشید طناز
تو زوج قلب منی
چرا درکم نمیکنی
من برا عشق تو میمیرم ، عزیزم
دیار دیار میمیرم
چرا درکم نمیکنی

Kendimi esir aldım
Çalmadı yine telefonlar
Alışırım sanmıştım
Yüreğimde sancım var

Gel etme nazlı güneş
Sensin gönlüme eş
Beni biraz anlasana
Ölürüm aşkına yar
Ölürüm diyar diyar
Beni biraz anlasana

#hadim # dr_h_r

[ سه شنبه ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ ] [ ۶:۷ ب.ظ ] [ nasim ] [ ]

آخرین مطالب