چقدر دلتنگِ حضورت هستم!
کاش تصویرت
نفس می کشید...![]()
این آهنگ و به یاد هادی گوش میدم
خیلی از آهنگارو دوس داشتم بزارم اما برا وبلاگ کد نداشتن
مو ایبینم دای مه مِن ریت
دلم خینه از غم دیریت
دلم خینه، دلم خینه، مو ایسوسم هو نیبینه
غم دیریت گل چه سنگینه، وای دلم خینه، غم دیریت گل چه سنگینه
#خدا دونه دلم تنگه
#وای بلالم سیت
#دلم خینه از غم دیریت
مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند